benvingut, convidat. sisplau entra o registrar-se
  :
  inici últims missatges cercaajudaentrarregistrar-se  

Com homologar conversió de gasolina a elèctric (Read 1528 times)
Roger Layola
moderador global

connectat

Barcelona
gènere: male
Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #10 - 22.03.2010 a les 01:37:19
Per molt pressupost d'amic que hi hagi, les proves d'homologació hi son igual. Entre elles (corregiu-me si estic errat) el famós test de radiació electromagnètica pel qual et "sablen" 2000 euros...
tornar a dalt

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat

Reply #11 - 16.06.2010 a les 11:00:03
Roger Layola wrote on 22.03.2010 a les 01:37:19:
Per molt pressupost d'amic que hi hagi, les proves d'homologació hi son igual. Entre elles (corregiu-me si estic errat) el famós test de radiació electromagnètica pel qual et "sablen" 2000 euros...

Hola de nou. Reprenc el tema ja que des d'avui mateix puc dir que, com a minim, ja no sóc poseïdor d'un vehicle de benzina.

Com que les opcions que ens proporciona el mercat de cotxes nous són escasses i majoritariament ridícules, estic pensant de nou en la transformació d'un vehicle a elèctric, i he llegit per alguns llocs que a Portugal la seva homologació és molt més fàcil.

Em podríeu donar més detalls sobre què hi ha de cert en això? És a dir, puc comprar un vehicle a Portugal, convertir-lo, homologar-lo i circular amb ell per Espanya o fins i tot rematricular-lo aquí? D'alguna manera que no sigui amb fitxa tècnica reduïda? I com està el tema d'homologacions a França, igual de fotut que a Espanya?

Salut,

Iván.
tornar a dalt

veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat

Reply #12 - 17.06.2010 a les 21:01:33
Ah! I de pas, és possible que els mateixos tràmits es facilitin si la conversió fos a partir d'un quadricicle?
tornar a dalt

veure perfil   IP Logged